en ny dag enligt timmarna



Åh sommar på Älgemon :') Just där, just då, känner jag lycka! 

Haha jag är typ trött men ändå inte.. Inte så trött så jag bara vill stänga ögonlockan av utmattning men mer att jag är små slö likosm. 
Pappa kom och hämna mig 10, dålig taiming eftersom de typ kom folk då -.- Men de var skönt å komma hem! :) Och efter de har jag bara legat i sängen med datan, pratat i telefon precis och ja.. Inte mycket mer! :) Ska väl SNART lägga mig :)


Har ikväll okså kollat runt lite på ungdomssidor, mest för tjejer, som behöver stöd och hjälp. Blend annat inte till salu och tjejjouren riktigt bra sidor tycker jag!! Är du en tonårs tjej som tex har broblem med sexuella tjänster över internett eller genom att sälja sex, blir du utnyttjad eller kränkt?Det är inte ovanligt! Men man behöver prata med någon. Gör man inte de är risken att allt bara blir värre eftersom man inte vet hur farligt och hemskt det faktiskt är. inte till salu en sida för dig! Har du andra problem? Stora som små! De kan vara att du har ångest över din kropp, problem med dina syskon, bråk med pojkvännen, arga föräldrar eller fakta om massa olika saker som rör tonåringars liv, tjejjouren är en sida för dig, eller nej! Tjejjouren är en sida för alla. För all tonåringar! 

Nej nu ska jag kanske föröka avsluta datorn och sova? Mamma väcker mig 12 så de är ju ingen bråska, men ja de är skönt att få sova! Klockan är ju liksom 2..

Godnatt! :) Ses imorgon

Kommentarer
Postat av: Bea

hahah ja bra vi är alltså :D ! jag har bara haft det bra :) !



Tänkte bara fråga hah.. Vad är din favoriträtt :D ?

Kram Bea

2011-11-12 @ 07:05:12
URL: http://modelbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0