du såg bara de rätta. och jag tvivlade.






Hej på er! Äntligen blev de ett inlägg ikväll ;D ville redigera bilderna jag tog idag och när jag hade gjort de så ringde de en på skype och sen glömnde jag visst bort detta med blogg-inlägg-måste-jag-göra haha ;) Men nuu så :D 
Idag väckte pappa mig vid halv tio.. Döds trött.. -.- men de gick ändå! Så sen åkte vi till Tegen, där vi åker skidor. Ja alla som kan som är aktiva med att åka skidor på vintern fick komma dit idag och hjälpa till att göra iordning inför vinter-säsongen. Då ska man göra fint i skid-stugan, göra fint utanför stugan och sen även kratta bort sten från vägen där spåren ska gå. Jag hjälpte till med att kratta bort stenar, de var segt men de gick! De var jag och tre tjejer till, eller a kvinnor eller vad ska man kalla dom? Inte tanter iallafall ;) Men ja de var ju lite kul/trevligt :) 
Sen när vi äntligen kom hem så åkte jag, pappa och Albin till Älgemon, ja jag tog kort och sen kolla jag på lite läxor :p

Imorgon är de skola igen, jippi! Usch -.- Känner mig så jäkla slö och de förvånar mig inte alls om jag snart ligger här med feber.. :( 

Ni får ha de toppen! Hejdååå :)

Kommentarer
Postat av: anna

ååååååh min fina, vackra tjej!! <3

2011-11-20 @ 20:43:56
URL: http://schewenius.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0