det står kvar

Från sen-sommar till vintter :) dom två första bilderna i tagna nu i vår, den sista vinter bilden är tagen för jag vet inte hur längesen ;D älskar de trädet iallafall!

Hahah höll på att skriva att de var måndag och att de var en ny vecka idag xD men sen så kom jag på att de ju faktiskt är tisdag.. Bra där! Haha! 

Ja klockan sju är de vasalopps-träning! Så jag ska strax börja byta om och packa dusch grejer :) Richard och Felix tvingar mig att komma.. ;) Bara de att jag är sjukt trött och skulle bara vela vara hemma och ta de lugnt men jag offrar mig så snäll som jag är.. ;)
Nej men klockan går :) Uppdaterar förmodligen när jag är hemma igen :) Annars imorgon, pöss

Kommentarer
Postat av: Amanda

svar' varsågod :) gör du då

2011-11-22 @ 21:50:41
URL: http://stockholmtomarbella.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0