dejt med kudden

Nu har jag suttit här på tok för länge! Hur kan tiden gå så fort!? 
Nu blir de som sagt dejt med kudden efter att jag stängt ner datan för idag. Har iallafall fixat massor med musik ikväll! Alltid något ;) Och jag är kär. I Rihanna, på nytt, igen!! Fantastisk är hon, och hennes nya stil, damn!! Har ni inte kollar videon till we foud love så är de höööög tid att göra de nu med en gång! Älskar hele henne!
Nu får ni sova så gott :)  Och ha en bra tisdag imorgon :) Godnatt♥ Haha min rumpa har domnat bort xD ingen bekväm stol detta.. 

Du kom
du såg
du segrade.
Jag förlorade,
dig.

Kommentarer
Postat av: Frida

sv: va med i dagens blogg läsare!

2011-11-22 @ 09:55:49
URL: http://frideliine.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0