de är snyggt.





Tänkte faktiskt tipsa om en tävling, typ första gången jag gör de? Men ja iallafall! Tjejen som har tävlingen heter Emma och driver en fantastisk blogg! Och hela den här tavlingen är fantistisk! Man tävlar om 500 kronor på Tiarasmycken. Tiarasmycken är en internett butik med märkes smycken. Av min syn att döma ootroligt snygga smycken! Jag är träffad! Det är riktigt snygga grejer! 

Var med och tävla genom att göra de som krävs på denna länk. Du har chansen. 

Kolla även in resten av bloggen!

Kommentarer
Postat av: Bea

Heeej hmm, förlåt nu har jag slarvat bort vad det var som du skrev till mig(råkade klicka ner sidan åhh haha). Men jaa hmm vad ska jag hitta på att skriva, har du haft en bra fredag hittils :D ? haha



Tervlig helg! :)

Bea

2011-11-11 @ 09:03:32
URL: http://modelbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0