då blir man trött..


Åh har typ skrivit 4 A4 till showbiz så ska jag skriva ut de och så FUNKAR INTE SKRIVAREN! Ååååh! panik!! Blir så trött -.- 
Men ja jag fick över de på ett USB så jag får skriva ut imorgon i skolan.. (y) aja, nu blev jag bra trött iallafall! Ska borta tänderna, ta på finn saken och sen krypa ner i sängen. 
Hur mycket sover jag egentligen!? Typ så fort jag får chansen!? Och sen är jag trött heeeela tiden ändå!? Jag är så TRÖTT på de, med :( 

Men godnatt på er solstrålar! 


De är väl mitt fel att jag får ett problem imorgon? De är ju antagligen ingan annans. Skulle jag sagt rakt ut nej nu, skulle jag sluppit göra de imorgon. Men.. jag är väl, snäll? Mot alla andra förutom mig.

Kommentarer
Postat av: Bea

Det låter bra :D !

Jag ska plugga och jobba.. Tenta på Måndag så det blir inte så jättemycket fritid. Men ska i alla fall kolla på Idol på Fredag! Tittar du på det?? Min favorit är Robin haha :D !!



Kram Kram

2011-11-10 @ 08:32:50
URL: http://modelbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0