café värdinna för en dag


Hej på er! :) Sitter och päser bra här på rummet! Snart är de mat också, fiskpinnar och pommes! :D åh älskar fiskpinnar!! ♥
Idag har stått i fiket på skolan! Var inte planerat men ;D jag och Maria skulle egentligen stått på onsdag. Men dom som skulle stått idag var inte i skolan så då passade jag och Maria på! :) Var väl inte roligare än vanligt, vi har bara stått där.. sålt sånt som säljs och gjort muffins ;) Och sen städat.. 
Men ja just nu gör jag inte så mycket! smsar gör jag! ;D haha :) Men ska typ äta nu, och sen duscha! Och så måste jag skriva en teater sak till showbiz också! Eller egentligen två men.. Haha ska göra mitt bästa! :) 

Talas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0