alla pappors dag



Hej på er :) Hoppas ni grattat era pappor ordenkligt idag! De är dom världa. Haha själv har jag inte sett min pappa på hela dagen.. Så vi gav han presenter till middagen nu :) Han tog sin pappa dag till att jaga älg.. ;) De var väl de han ville.. ;D 
Men ja mamma väckte mig 07.45 och 08.30 så åkte jag för att jobba ;) De gick bra! Var klar vid typ elva och då körde Anita mig till Hällevadsholm till mormor och morfar där jag dusch och gjorde mig iordning :) Sen åkte jag med dom till Röe Gård (bilden) och träffade hela släkten :) Eller ja iallafall från mammas sida :) Vi åt fars-dag buffe och hade allmänt trevligt och mysigt :) Nästa gång vi ses allihop är när jag fyller år :) 
Ja sen åkte vi hem vid tre och efter de har jag inte gjort så mycket.. 

Tänkte ta ett varmt bad, men de är ingen som vill tänka sig att elda -.- Och jag får tydligen inte!? Fattar inte?

Hahah igår kväll när jag skulle kolla på filmen så.. Tro de eller ej! Så somnade jag.. Älskar att somna i soffan framför tven! Bara de att jag inte vakna ien fören halv fyra.. ;) Då gick jag till sängen, haha onödig info!?

Ha en bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: deniseholmsten

hej fina du ! nu har jag en " gissa sammanbandet" tävling . och ALLA som gissar rätt får en LÄNKNING! hur bra som helst! så var jätte gärna med, här är direkt länk : http://deniseholmsten.blogg.se/2011/november/vad-ar-sammanbandet.html#comment

Vill du inte vara med så tackar jag för mig och ber om ursäkt! kram :)

2011-11-13 @ 18:02:51
URL: http://deniseholmsten.blogg.se/
Postat av: Blopparna - Emmy

Vilka mysiga bilder, underbar gård!

2011-11-14 @ 09:43:07
URL: http://blopparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0