26 timmar i vaket tillstånd. Nattöppet är krävande kul


Haha Amande typ.. fem eller nåt på morgonen? Såhär piggar var vi! 


"Jag vaknar klocken fem, såg solen gå ner igen" Jag har nog aldrig vart såhär trött..Känns som jag kan somna med haken på bröstet.. De blev en lång natt. 
Först stod jag upp halv sju igår och åkte till farmor och praoa hela dan, de var en doktor där så de var EXTRA mycket barn! På förmiddagen var de 11 bebisar! På fyra/fem timmar... Fick mat när klocan var två typ :s Då var jag seg! Sen var de lite lugnare på eftermiddagen sen iallafall! Sen gick jag till tarfikskolan med Jenny och Anna för Anna skulle börja på en kurs, så jag och Jenny vänta :) Sen hem till Jenny och så och göra sig iordning :) Även Ida och Emma kom förbi! Sen stack vi bort till B-hallen vid sex kanske. Kollade vilka som var där, vilket bara var lan killar typ! A vi gick iallafall och käka pizza då också vid typ sju-åtte.  Sen gick jag, Anna och Amanda hem till Kevin för Amanda skulle lämna nån tröja. Och asså vi tre tjejer tillsammans är vääldigt kul! Hahaha våra munnar går i ett och vi babblar! Och skrattar!! Hahah Kevin blev nest intill galen på oss!! Kommer ham till han och bara står och kakklar som några kykklingar liksom!? Haha! 
Sen drov vi till B-hallen, där de var en del folk! Men man gick mest runt och prata med folk och päste! Kolla lite på film osv. Ja de var de man gjorde? Klockan blev elva, tolv, ett och två. Tillslut hamna jag i caféterian och var väl där resetn av natten och morgonen typ! Satt och prata och skratta och så :) Sen drog de rätt många där runt fem och de var inte mycket kvar.. Dom körde fifa tunering i sju timmar också.. Från tolv till sju på morgonen! De luktade pyyyyton inne i de rummet!! När man öppna dörren möttes man att ett svett-moln asså! Sjuk.. 
Ja sen päste jag vidare, och vidare.. Haha vad ska man säga? Vadfan gjorde jag!?
La mig på golvet i köket med Berntsson, och så kom Alexander som jobbar där och spruta ketchup på min rygg!!?? Så typ kom de på min kofta som jag låg på så kom de på nåt konstigt sett fram på hela mig och hela mitt linne!? Ååh vad jag inte blev glad! 

Ja sen så drog jag hem till Jenny klockan nio då de slutade, Jenny hade gått hem vid sju så hon sov som en stock! Och jag somna rätt platasck jag också! Sen ringde mamma och väckte mig vid två för hon skulle hämta mig.. Sen har jag legat i soffan bara :) 

Nu ska jag se på fiiiilm! Och kanske sovaaa... :$ 
Haha ja de var mina 26 timmar i vaket tillstånd plus lite till.. ;) 

Gör nog ett inlägg sen innan jag går och läggar mig :) Ska upp imorgon också...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Nej men guud så vackert!

2011-11-03 @ 19:37:05
URL: http://thesoulweeper.blogg.se/
Postat av: anna

haha, vi tjattrar faktiskt som höns, du har helt rätt! men det är kul! :D tack för kväll, natt & morgon, det var awesome! <3

2011-11-03 @ 20:22:15
URL: http://schewenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0