21112011


Ny vecka och nya tag eller? 22 skoldagar kvar till jullov nu!! Ska blir så fruktansvärt skönt!! Men ja de är ju 22 dagar, 4 och en halv vecka, med prov och inlämningar högt och lågt. Vilket inte är lika kul! Usch känns som att man inte får missa en ändaste minut av skoltiden! Blir jag sjuk nu är de kris! Man ska ha så bra betyg som möjligt inför gymnasium nu liksom, ingen tid att spilla! Men de är klart utmattande.. 
Men ja jag får väl likna en soffpotatis på kvällarna helt änkelt! Har inte rört mig en centimeter sen typ halv sex, nu är klockan över åtta.. Jag behöver de! Behöver ju plugga också men.. Starx!! 

Ja dagen har vart som vanligt annars :) Inget mer att tillägga, uppdaterar strax :D pöss

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

haft en bra start på veckan idag? :D

2011-11-21 @ 22:14:31
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: ee

Snygg bild! :) puss!

2011-11-22 @ 17:45:23
URL: http://emmahallbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0