why the long face


Heej! Sitter just nu i B-hallen av bilden att dömma ;) 
Dagen har varit bra! :) Hade de där matte provet direkt på morgonen och de gick väl bra, fick 15 av 20 så de är godkänt iallafall:) Men B-delen imorgon vill jag inte ens tänka på.. Fyfan. 
Var även på ett "möte" idag, de gick bra! Ska visa en bild när jag kommer hem. 
Var på läxläsning efter skolan också, tränade på engelskan som jag ska ha ett muntligt test i på fredag, hoppas de går bra! Och så skrav jag lite på en NO sak. Hann inte ens börja på matten!! Så jag gick hit vid tre och ska hem vid fem med pappa :) Ska duscha, äta och sen kommer farfar och Anita och grattar mig så de blir förmodligen tårta :) Goodi! 

Nu ska jag prata med fööölk! Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0