Whose birthday is it today?


Hej på er! :D här är ett happy face må ni tro! Eller kan man vara annat på sin egen födelsedag? Troligen inte ;) Fast när allt kommer kring så var jag ju lyckligare för ett år sedan idag.. Men de är en annan sak! 
Jag har iallafall haft en bra dag! :) Fick inga presenter på morgonen för mamma jobbade, men jag har fått presenter av bästaste Jenny iallafall :D vilken underbar syster jag har :') Fick hår-spray, en parfym och en tvål :)) Tack Jenny :D ♥ Jag fick en leppsyl av hennes mamma också ;) 
Sen har jag inte fått några mer presenter :) Men fantastiska över 130 gratulationer på facebook :D otroligt kul tycker jag!! :) Och klockan är bara sex!? 
Ja och appropå klockan sex, farmor kommer när som helst :) Eller jag har inte uppfattat någon tid men sex halv sju skulle jag tro :) Och när hon kommit ska jag öppna presenter :D hoppas hon kommer snart... Haha ;) 

Nu ska jag fortsätta njuta av min alldeles egna dag! :) PUSS

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du förtjänar det gumman!!!

Grattis :D

2011-12-05 @ 18:50:12
URL: http://thesoulweeper.blogg.se/
Postat av: jenny

varsågod bästaste! :D <3

2011-12-05 @ 19:32:09
URL: http://jennyjohansson.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0