vi väntar alla på tomten

Och idag är den stoora dagen på året :D julafton själv! Själv vakna jag klockan åtta och öppnade några julklappar med familjen :) Fick en jätte fin tröja, troser och en ängel som David hade gjort :) Plus choklad tomte och skumm tomte :) 
Har ätit en jul frukost och sen kollat på sista avsnittet av tjuvarnas jul, den har vart helt underbar!! De bästa har ju vart att de vart spänning i den! :) De gillar jag starkt, i år har dom lyckats enligt mig :) 

Nu ska jag göra mig iordning och åka bort till farfar som fyller år idag :) Ska få träffa mina underbara kusiner också!! :D dom bor i Sundsvall och jag träffar dom bara två gånger om året, men dom är underbara!! Åh vad jag saknat dom! :) 
Och hemma hos farfar ska vi dricka glögg och äta fika :) Och såklart busa med små kusinerna :) ♥

Ha en fantastiskt god julafton nu! Från mig till er, EN RIKTIGT GOD JUL ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0