se mig i ögonen och säg de fantastiska

Ätit dopp i grytan, julskinka, kromkakor, knäck, is choklad, pepparkakor, lussekatter och druckit jul must. Lyssnat på jul musik, sett mamma sätta upp dom endast tre tomtarna som fick plats i vårt hus som är helt fullt med änglar redan, jag har duschat och flätat håret, stadat på mitt eget rum, och kollat på en mysig julig film och jultomten. 
Julen är här! Överallt! Och imorgon är de julafton, börjar faktiskt få in de nu! De känns välidigt juligt nu :) 

Nu ska jag mysa med ännu mer julmusik och sen kanske krypa ner i soffan med dom andra :) För min del blir de ingen uppersittar kväll! Jag ska sova så jag orkar med att stå upp tidigt imorgon och kolla klapparna under granen och i sockarna, massa jul hälsningar till er mina fina, fantastiska läsare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0