problem


Kom precis hem fårn Mackan, var faktistk endel folk där! Mysigt :) 
Ja föreläsningen gick bra som sagt :) Haha de var ju lite surt att de var 70 pers anmälda och de bara kom 12.. Det hade skett något stort fel!! Riktigt synd! Främst för föreläsaren. 
Men föreläsningen gav mig väldigt mycket ändå! Riktigt bra och jag blev tagen.

Imorgon skulle ju jag på tjejkväll, vilket blev inställt nu.. Väldigt synd.. Men de gick inte pogrund av en sak som hända. Så jag har ingen aning alls om hur jag ska göra imorgon... Får ju inte vara hemma för mamma har "fest" för några kompisar. Albin och David ska vara hos farmor men jag vet ju inte om jag får komma.. Eftersom farmor redan planerat allt... Får jag inte vara där vet jag faktiskt inte vad jag gör.. Men de får bli en senare fråga! På söndag blir de iallafall släkt-kalas i Munkedal :) 

Nu ska jag, haha ingen aning om vad jag ska göra! Får ju sova hur långe jag vill morgon och har ändå inget att göra så.. Jag får väl stanna uppe hela natten! Men jag är ju lite trött så söva skulle vara ett bra drag kanske?

Godnatt alla ni kära och underbara människor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0