nu är showerna slut, precis som jag är just nu!

Om jag någonsin vart såhär trött efter skolan så kommer jag inte ihåg de!! Vinglade in från bussen med dödströtta ögon som bara ville sova och stupade i soffan direkt! Sen skulle vi äta och jag typ sov vid matbordet.. 
Usch vad jag är trött!! Så var jag ju tvungen att duscha också så jag fick bort allt smink.. -.- 
Men nu sitter jag bakåt lutad i en fotölj och har precis målat naglarna ;) Inte för att dom kommer vara så fina efter jobbet imorgon men.. ;)Haha 
Nu ska jag lägga mig i sängen, göra de riktigt gött med kuddar! Och kolla på dagens avsnitt av julkalendern :) Sen hittar jag säkert något annat roligt program som jag kan päsa till! 

Ha de underbart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0