nervöst, stressigt, varmt och helt underbart!


^
Idag klarade vi av två föreställningar och båda var jätte bra! :) Jag är så stolt över alla!! Underbara ♥ Men nu efter den sista showen nu halv sju ikväll så var de JÄTTE varmt!! Haha svettades som jag vet inte vad! Sjukt.. Men nu har jag iallafall tagit en dusch och ligger nu i sängen, när jag skrivit klart här kommer jag somna direkt!!! Ska bara borsta tänderna först -.- De är så jobbigt!! Särskillt på kvällen! 
Utöver att stå på scen så har de ju varit en showbiz dag rakt över! Samling direkt på mordonen, show kvart i tio. sen när den var slut vid vart över elva så var vi "lediga" fram tills fem. Men som vanligt så stnnar ju dom flesta kvari tanum när de är show på kvällen och de gjorde ju jag med :) Så vi drog med ett gäng till pizzerian och satt där i någre timmar! Mysigt :D Sen gick vi tillbacka och så la jag mig på några stolar med Lisa och sen kom de mer och mer folk! Jag låg där i två-tre timmar xD As yr när jag vakna.. Sen hade vi lite förfest med förberedning och så :) Och vid kvart i sex började jag göra mig iordning :) 
Sen hade vi vår show och de gick super bra :D och när den var slut så rann de svett om mig!! 

Imorgon är de dax igen och då är de sista showen! Vi kör så för halv åttan och nian, lite små nervöst! 
Men nuu ska jag sova! Klockan är redan elva snart -.- 
Godnatt! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0