mätt och större än ett hus

Längesen jag vart såhär mätt!! Två julbord plus julfika i fiket. Först julbord i skolan, sen julfika i fiket och efter de julbord på hemkunskapen! Shit va mätt jag blev.. Känns som jag kommer vara mätt i tre månader typ! Nästan.. 
Annars har dagen vart bra slö! Kollar film, gått tipspromenad på matten och lekar på engelskan. Och på svenskan och humkunskapen gjorde vi julbord :) 
Imorgon blir en lika slö dag! Men ska hem till Jenny efter skolan och sova där :) Så ska vi göra oss julfina inför julavslutningen på torsdag :) Och de är bara 4 DAGAR KVAR TILL JULAFTON!?!?! Helt sjukt!! Men de kommer bli mysigt :) 

Nu ska jag talka med min frend Amanda! Vi har har mysigt som vanligt :)

Kommentarer
Postat av: Kajsaaaaaaaa

Söt Fanny!

2011-12-22 @ 18:34:44
URL: http://kajsabragees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0