mätt i ett år

Jag har så ont i magen.. Fy vad jag mår illa typ! Plus de onda som jag haft nu ett tag, mumma typ!? -.- 
De har ju vart middagar, efterrätter, kakor, godis och choklad plus massa annat heela tiden!.. Chokladen är ju väst men gud va de är mycket av allt!! Och jo nu får man ju straffet! En ond och uppblåst mage och illamående, fy.. 
Ja middagen hos farmor var iallafall god! De var lax och sen ris ála malta (stavning) Och sen också kakor, rulltårta och godis.. De sparas inte på nånting! Sen satt vi och kolla på massa bilder från massa USB minnen på farmor nya gigantiska tv! De var verkligen jätte mysigt :) 
Hade även på mig min nya bluse som jag fick av mamma i lärdags :)

Nu har jag precis kollat på Bilar två och tänkta inta sov-läge! Säng-läget intog jag redan för två timmar sen så.. 

Ha de så bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0