Ligger i soffan och känner att jag kommer ...

dsc00738 (MMS)

Ligger i soffan och känner att jag kommer somna i just i soffan i kväll, precis som jag gjort typ alla kvällar nu de sista!? -.- till och med igår kväll somna jag i soffan hemma hos maria! Sen fick jag sova i soffan hela natten.. ;) Ja jag åkte från maria vid halv två idag med elin också för vi sammåkte :) vi hade en mycket mysig tjejkväll! :) vi åt gott, pratade tjejsnack, kollade snygga killar på facebook och så kollade vi på skräckfilm med xD haha fyra tjejer ensamma hemma med en skräckfilm likamed skrik och lite panik! xD hahahaha!! Vi skrek som fasen! Haha galet! Ja och efter filmen fick maria och elin för sig att dansa till galna musik videos och de var runt där jag somnade.. Hehe. Ja och sen vaknade jag igen och fatta ingenting! Då hade alla lagt sig uppe och jag fick gå och lägga mig i soffan igen.. :p Ja och idag åt vi bara frukost ;) Jag ska sova här på älgemon inatt och så åker vi hem imorgon vid tolv och så får jag väll göra mig iordning och sen åker jag bort till jenny med några tjejer och sen ska vi vidare till jakob och fira nyåret :d Men nu ska jag sluta för de är en bra film på tven :) Godnatt, sov så gott :) Bildan är från igår :) jag hade en sånn där munk "toffs" de blev faktiskt rätt bra! :) får införskaffa en sådan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0