klimatet är kaos!



Hejhej på er! Vad har vi för väder egentligen?.. Jag var nyss i Tanum och på vägen hem så snöade, regnade, blixtrade och åskade, gaaalet! Skulle vart bättre om de bara snöade! Då skulle de vart mycket snö nu! Snön som stannat på marken nu är ju blöt.. Och imorgon säger dom att de väntar snö storm, låter trevligt!? 

Var som sagt i Tanum och där var jag på lisselupp :) De var en grej i B-hallen (ungdomsgården i Tanum). Ja kan ju börja med att säga att lupp är en undersökning som alla i Tanums komun mellan 13 och 25 ska göra. Dom som går på skola i Tanum gör den ju där. Men dom andra som inte går i skolan eller i en annan komun men ändå bor här, är ju lite svåra att nå.. Undersökningen handlar om allt mellan himmel och jord! De är familj, vänner, intressen, skola, kumunen, framtiden ja allt!  Att göra undersökningen är fritt men de är ju bra om så många som möjligt gör den för att skapa en förändring på sånt som ungdommar vill förändra. Och ikväll var de en sån kväll där folk fick komma och göra undersökingen. Dock kom dom flesta dit bara för att kolla och höra på dom två banden som gästade. Dom var jäkligt bra! 
Men ja jag är ambasadör för lupp (jag ska veta saker om den och informera andra om de) så dom tycket de var kul om jag kunde komma ikväll :) Så jag var där från 7 till halv 9 för pappa var så gullig och körde mig både dit och hem :) Tack pappa!

NUU  har jag babblat bra mycket! Jag ska kolla på två avsnitt som jag missat av julkalendern sen tänkte jag krypa till sängs! Imorgon är de jobb och lite allt möjligt, puss på er allesammans.

Kommentarer
Postat av: e

allt bra med dig? puss!

2011-12-09 @ 06:50:41
URL: http://emmahallbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0