julbord av unga, för unga


Yes nu är jag äntligen klar och har packat en väska för jag ska ta och sleep over hos jenny inatt! :) Längesen ju! 
Ska strax bort till Macken, ungdomsgården! Och äta julbord :D Gjort de på Mackan varje år sen jag gick i sexan och de är faktiskt mysigt :) Alla tar med sig nånting att äta som man har till julbord och så lagar vi till de och äter :) De brukar faktiskt komma rätt mycket folk, eller mycket och myckat.. Men lite grann :) Och de är inte bara bullingar som är där! Ikväll ska för exempel två eller tre från Grebbestad komma :) Och massa från Tanum ;) Kommer nog bli as mysigt! 

Hade engelska samtal i grupp idag, en eller två lärare som sitter och lyssnar när en grupp ska prata om sig själva och sen svara på frågor som läraren ställer, och vår engelska lärare är hård! Men de gick bra! Jag kan inte få mer än G i engelska eftersom att jag är i "lilla gruppen" och jag hade redan G på alla prov och så, men jag skulle ändå göra detta så han skulle höra och se och sånt :) Men de gick bra som sagt! 

Nu ska jag åka! :) Ha en bra fredagskväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0