jag vill inte kalla de besvikelse


Mormor och morfar har precis åkt hem och julafton känns som över nu. Momor och morfar kom strax efter kalle och hans vänner. Så vi åt en god jul middag med massa jul mat :) Sen såg vi en en gång på julkalendern och sen kom den mycket kort växta tomten för i år, underligt att han hade röda chinos och väldigt liknande skor som min egen lille bror David?.. Hmm... 
Men jag hade förväntat mig alldeles för mycket julklappar dock.. Vilket gjorde allt mycket tråkigt.. :/ Fick julklappar som jag kunde bära med båda händerna och som inte ens syns på mitt rum. Ett par sockar, en dataväska (men någon dator har jag inte råd med.) en tvål och en body lotion, en film och en masage-grej till huvudet. De var allt, ingenting av de jag önskat mig heller. Jag fick några kuvert med lite pengar som gjorde att jag kom lite närmare en dator också, vilket känns väldigt lång ifrån när jag är typ 3000 papp ifrån en iallafall.. 
Men jag ska väll inte klaga, julklappar är julklappar? Tack för de man fick säger man! 

Nu ska jag kolla på den där filmen, de var någon humor film så hoppas på lite upp piggning iallafall! 
Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0