allt kommer åter efter jul


Jullov!! Känns väldigt bra med lite ledigt nu! :) Åh älskar julavslutningar ♥ Iallafall på våran skola :) Vi har våran julavslutning med hela skolan samlad i gympa salen, där de först är juldanser, typ fyra stycken eller något, och efter de var de iår framfrädande av lärare först, en lärare som heter Ulrich som spelar och sjunger och är GRYYM! Sen var de musikläraren Håkan på piano, han som har med skolan att göra på komunen (som jag aldrig sett), men han var grym på trummer! Och Håkan vår vaktmästare på bas och en annan kille som hette Mange som också var med :) Grymma var dom!! Sen var de framträdande av elever också :) Älskar dedär att de inte är ÄR perfekt! De är en julavslutning på ett högstadium och de vara massa grejer som inte gick som de skulle! Dom tappa bort sig och sjöng och spela fel, man skit samm!? De var grymt ändå! 
Sen var de toppsboll :D haha de är några elever från nian som blivigt utlottade mot några lärare. Haha de värsta är ju att lärare äger eleverna totalt! Haha.. Men de är väldigt kul att kolla på iallafall! :D för de är några lärare och elvera som klär ut sig bland annat, något av årets höjdpunkt! 

Sen har vi haft mentorstid med lekar och sånt :) Och allra sist fick vi betygen. Asså jag är både näjd och onöjd.. Jag fick 10 VG och 5 G, Glad för att jag nte fick nåt IG Iallafall..  Men jag fick heller inte ett ända MVG.. Hade de i hemkunskap men jag blev sänkt.. Och jag skulle kanske fått i gympa, för han säger de hela tiden att nästa termin får du MVG, men de blir ju aldrig så.. Och jag vet fan inte vad jag kan göra mer..! Och så är de ju i alla ämnen! Jag är tydligen inget MVG barn och då kvittar de hur mycket arbeta och hur myclet energi jag än lägger, hur mycket jag kämpar.. För jag kan inte få högre typ!? Flr jag är inget MVG barn. Meningslöst..

Men nu är de lov iallafall! Och de började jag med en film och sen sov jag i två timmar.. Mer sova kommer de ju klart bli!! ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0