hipp hipp. hurra hurra hurra hurra!

Hej på eeeer! Har ni haft de bra!? Gud jag har verkligen inte hunnit blogga ju! Inte haft tillgång till de heller.. I fradags så åkte jag ju till Mackan, och sen åkte jag med en kille som körde hem mig, så jag var hemma lite över elva och ja då var jag så trött så jag stupa i säng.. Och igår så åkte jag och mamma Till Röe gård och shoppa lite och gick på jul marknad :) Och sen åkte vi direkt till Älgemon! Vi basta och lite så. Sen åt vi mys middag med räkor och sen spla vi lite monopol :) Och sen somna jag framför teven vid åtta xD vakna halv tio och la mig i en säng.. ;) I morse så gratta vi mamma med presenter! :) Mamma har idag sin stora 40 årsdag! Hon fick av familjen en jätte fin berlock i guld och diamanter, pappa kosta på sig och sa att hon var värld de! :) Av mig fick hon en burk, en tvål och ett brev jag skrav till henne :) Hon blav mycket glad! Sen så visste hon att mormor och morfar skulle komma och fika men då kom ävan farfar och Anita och sen också farmor :D Så de blev riktigt mysigt! :D Av dom fick hon också massa fina saker till köket :) 
Men nu måste jag skynda mig för vi ska åka på överaskingenmiddag :D Som pappa ordnat! Men jag måste börja byta om! ;D 

Fler bilder kommer också! :) Ska försöka ikväll. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0