hela facebook hyllar snön!

Haha ja den har ju änligen kommit! :D den efterlängtade snön!! Precis lagom till jul ju! :D julen förra året var ju magisk! :) Riktigt mycket snö och helt underbart! Tvivlar dock på att årets vinter kommer bli så men.. Men jag ska inte tvivla! :) Nu har vi ju snö :D lite iallafall ;) Och att de kom på min födelsedag också var ju perfekt :)

Ja nu åkte farmor hem för en stund sen också :) De var jätte mysigt och tårtan var jätte god :) Och presenterna blev en blus, en guld klocka, en fin burk med några fina godisar, örhängen, en ring och 400 kr :) De var både från farmor och familjen då ;) Men jag är nöjd! :) 

Nu ska jag bara ta de lugnt och njuta vidare av denna kväll och timmarna som är kvar av MIN dag, imorgon väntar ju en ny dag och då är jag ju 15 år och en dag :) Spännande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0