Hej på er! Ja jag är just nu på älgemon, o...

dsc00726 (MMS)

Hej på er! Ja jag är just nu på älgemon, och kommer inte ha tillgång till dator på några dagar, så ni får nöja er med lite små tråkiga sms-inlägg :/ Jag åkte iallafall hit vid fyra kanske, efter jag jobbat och sen packat :) och ja här har jag inte gjort mycket! ;) kollat på tv bara ;) Ska på tjejkväll imorgon kväll hos maria med elin och emma också :) kommer bli super mysigt! Och familjen kommer vara kvar här på älgemon, beräknat att sova här hela helgen :) ska fråga om jag kan sova hemma på fredag kväll, gillar att vara här, men gillar mer att sova hemma :/ jag har två sängar att välja mellan här. Antingen ute i hallen där de är iskallt på vintern! Eller överst i en väldigt läskig våningsäng, plus att båda är väldigt obekväma ;) Men jag får se hur de blir :) sover här inatt iallafall :) och nu måste jag avsluta för jag har någon i sängen under mig som inte kan sova för att jag knappar så mycket.. ;) godnatt! :) Haha en bild jag hitta på mobilen i morfars glasögon ;D visst klär jag i dom? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0