eye


Om ni inte ser de så är de ett öga på bilden... Med massa glitter och svart ;) De var Elin som skulle ta ett kort på mitt öga i bussen där de är jätte mörkt... Sen skulle hon ta en bild på hennes öga med hennes mobil, hahaha så hade hon versta blixten så hon blev halft blind hela vägen hem xD hahahahahah dagens fail på den asså! Denna bilden blir ett minne (a)

Nu har jag precis skrivit klart min svenska uppsats om drömmar! Och så kommer jag på att vi har SO förhör imorgon också.... fuck.. Men jag orkar inte läsa de nu. Kanske innan jag somnar och imorgon på bussen! :) Det var inte så svårt heller så de löser sig :) 
Imorgon ska jag till Trollhättan också på föreläsning! Kommer bli kul hoppas jag! :) Jag och Rebecka ska dit balnd annat :D Sjukt glad att jag fick följa med :) Riktigt kul att en lärare kom och fråga om jag ville med för att han TYCKTE att jag skulle med! Och de bara var tre pers från högstadiet som fick följa med :) Riktigt kul! 

Men nu ska jag försöka ta mig från datan! Hur blev klockan tio!??!?! 
Aja sov gott lovers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0