en ny dag imorgon


Haha jag tror jag spricker snart! Äter och äter.. Julmat på julmat.. Dag på dag! De bästa med att få komma till min moster på juldagen med alla kusiner och äta middag varje år är att vi aldrig har julmat! Vi brukar ha pajer och så, i år hade vi potatis grateng och kyckling bitar :) Muums! Och väldigt skönt att INTE äta julmat! Men mat som mat.. Mätt blev jag och alldeles för mätt! Precis som igår och precis som jag kommer bli imorgon med.. Imorgon blir de middag hos farmor klockan fem! Haha byxorna blir allt mindre runt magen.. Har även haft ont i magen ett tag, känt mig jätte uppblöst bland annat. Just nu har ont i magen igen :( Hoppas de går över!! 
Ikväll ska jag lägga mig tidigt för imorgon klockan tio kommer mina små kusiner his på besök :) dom från Sundsvall. Så ja vi ska fika och lite så :) Och på kvällen till farmor och äta middag. 

Vad gör ni nu i alla juldagar? Firar ni mycket med släkt eller på annat vis?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0