en bra framsida lockar ju



Är de bara jag som gillar framsidan på Keplers senaste bok "eldvittnet"? Jag tycker om den starkt! De som gör den bra är bland annat att man först bara ser tjejern i sängen, som ligger med händerna för ansiktet, och sen att man ser blodet krån huvudet och blodspåren på golvet, de är blod spår på golvet men bara lite blod vid huvudet i sängen. Vilket måste betyda att någon msåte ha burit kroppen till sängen, och plaserat den med händerna för ansiktet. Ja som ni märker, en framsida att fundera över, jag gillar den starkt!! Mamma som läst boken säger att bilden har mycket med handlingen i boken att göra, så jag vill gärna läsa den snarast!
Jag har ju dock inte läst boken, jag har bara läst den första "hypnotisören" och den var väldigt bra tycker jag! Jag rekomenderar den starkt! 
Tycker de är så synd att jag inte hinner med att läsa.. Läser just nu "vecka 36" och den har jag hållt på med hur länge som helst! Men jag har verkligen aldrig tid! Hatar de..
Men när vi ska åka på skid "läger" i januari så ska jag lyssna på ljudbok i bilen :) Men först på listan är Camilla Läckberg senaste bok, efter den kan jag börja med Kepler! 
Jag älskar böcker men har ingen tid för dom.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0