du är längtad


Ja som ni ser på bilden är så de är ny-inköpt långkjol i svart! Som jag letat, som jag längtat! Nu äger jag den! Haha okej så fantastiskt är de inte.. Men jag har ju letata as länge efter en svart långkiol! Så köper mamma en till mig från Hemköp i Munkedal liksom... Okej jag måste ju erkänna att den är lite lång, och lite stor runt magen.. Men vafan! Jag viker den uppe :) Går iallafall runt och myser i den nu :)) 
Klockan är den jag fick igår och den är från Ur & Penn. Ur snygg! 

Idag ängnade jag hela skoldagen enbart till Showbiz. Riktigt behävligt att träna igenom allt!! Vi kom på god väg! Iallafall om man ser att showen är nästa vecka!?!?!?!? Asså de är en vecka kvar till show på scen!! Närvös jag blev nu då.... 
Men ja mina saker gick väl bra, stressade som jag vet inte vad och sminka om mig typ 5 gånger för de är ju inte samma smink på någon av grejerna jag ska vara med på, olika på varje så jag måste sminka om.. Så ag fick väldigt ont i ansiktet kan jag ju säga, sved mycket! Sen så ja.. De är jobbigt med kritik JA! Och höra att man inte duger och är dåligare än någon annan, de ÄR jobbigt! Riktigt jobbigt.. 
Fyfan ena stunden var jag: Kan man bara inte försvinna..? Jag orkar inte och jag vill bara bort! Andra stunden var jag: Livet är fantastiskt! Jag ser glad ut och dom runt mig är glada! Fantasktiskt liv. 
De är riktigt jobbigt med sånna svängar! 

Och ja de blev ju inte roligare när jag kom hem! Sitter nu med matte som jag pluggar sönder! Prov imorgon i procent och de FASTNA INTE I MIN HJÄRNA! Läser igenom alla "formler" minst 100 gånger men de fastanr inte ändå.. Jag har ju bra i matte vanligtvis, kan bara inte koncentrera mig och få in de i hjärnan till 100 %.. 

Panik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0