dom sista timmarna


Hej på er! Blev inget mobil-inlägg :/ har glömt de helt! Sorry. Men nu är jag hemma iallafall :D Kommer precis från Munkedal och lite firande för mig och min kusin Klara :) Klara fyller 20 december och jag fyller imorgon :)) Så nu är de bara några få timmar kvar som fjortis! ;) Haha 
Men ja de har varit en mysig helg! Sen jag skrev igår så har jag ju jobbat och de gick fint. Sen åt jag och gjorde mig iordning hos mormor och morfar, kolla lite på tv, eller ja.. Jag gick inte där ifrån fören typ tio ;) Då gick jag en stund till Sara där Evelina och Malin var :) Även Malins mamma och bror :) Mysigt mysigt! Vi kolla på så mycket bättre och hade kul! 
Sen gick jag hem till mormor och morfar igen vid tolv eller nåt och kolla några avsnitt av Albert och Herberts jul, hahahah vi satt och skratta alla tre!! Det finns INGEN bättre julkaländer i tiderna!! Den är bäst! Punkt slut.

Ja och idag så har jag bara legat i soffan hos mormor och morfar och slö kollat på tv ;) 
Sen var de då kalas i Munkedal och de var också väldigt mysigt :) Det tråkigaste på våra kalas med mammas släkt är att jag är den ända av dom äldre tjejeran som inte har någon kille. Jag har tre tjej kusiner som är äldre än mig, dom är födda 90, 92, 94 och jag 96. Och dom tre har killar allihoppa. Sen är de då jag som inte har de och den som kommer efter mig är ju Albin och han är född 99, sen är de tre till som är yngre. 
Så ja de är ju lite tråkigt, men jag älskar mig kusiner, allihopp!! Dom är så sjukt underbara! :) Jag älskar hela min släkt! Och fattar nog inte själv hur underbar den faktiskt är! :) 

Haha nu har jag skrivit nog! Ska snart gå och lägga mig för jag har huvudvärk.. Blir nog bättre imorgon när familjen väcker mig med presenter på sängen! :)

Puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0