dom ändrade planerna låter som en bra helg ändå!

Mamma väckte mig vid tio och undrade hur jag skulle göra idag, eller de blev ju inte tjejkväll hos Maria så då får de ju bli nånting annat! Efter några om och men så blir de iallafall jobba klockan två, sen hem till mormor och morfar och äta, duscha. Sen träffa, tor jag iallafall! Evelina, Sara och Malin :) Hoppas! För jag saknar dom :'( ♥
Ja jag ska sova hos mormor och morfar då också och imorgon klockan fyra ska jag vara på släkt-kalas i Munkedal för mig, min kusin Klara som fyller snart och för mamma som också fyller snart :) Fast de är väll fremst för mig och Klara kanske ;) 
Men nu har jag iallafall packat och gjort iordning lite på rummet. Hahah bra stökigt vare!! Och mamma ville att de skulle se lite fint ut när hon ska ha gäster sen ;) Så nu är de helt OK här inne! 

Nu har jag inget mer att tillägga, åket och jobbar klocan två så kanske hinner slänga upp något mer men tror ej de.. Ska försöka med mobil-inlägg iallafall!! :) 
ha de bäst allihoppa!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0