det bara.. svämmar över


De känns som att jag när som helst kommer få panik anfall och bara börja gråta okontolerat, förlåt för att jag skriver detta här men de är så sjukt mycket just nu! De är uppsattser i fyra olika ämnen, de är prov, kamratstödjar grejer, kör, lucia tåg, möten, showbiz, födelsedag, kalas, JUL, moped kort, kompisar, killar, kärlek, familj, känslan av att bara vela ta de lugnt! Men jag kan inte? Jag kan inte sätta mig ner nu och ta de lugnt? Jag ska plugga massa saker, tänka på 100 olika grejer! Jag kan inte ta de lugnt längre!! Jag kan inte slappna av! Jag känner mig hela tiden stressad och som att jag aldrig räcker till! Jag sjunker i betyg, blir ännu mer stressad, gör annu dåligare betyg. DET GÅR INTE!!!! Min kalender är inte full, men min hjärna är de. Jag känner hela tiden att jag inte räker till. 
Jag är värdelös. 
Vad klagar jag på då? Att jag har för mycket att göra, men sluta med onödiga saker då!! Tänker ni. Men.. De går inte.. Jag vill att alla ska se det bästa med mig, jag vill vara en förebild, någon som alltid är glad, snäll, rolig. Och de tycker väl många också, vad jag vet. Men jag vill så mycket! På så lite tid! 
Ni har säkert 100 saker mer att göra än mig, men ingenting funkar just nu... Det funkar inte.

Kommentarer
Postat av: sw

Fanny, jag känner igen mig i det du skriver. Man kan säga att jag har en liknande situation där min framtid står på spel, precis som du.

Man måste kunna få umgås med vänner och familj etc för att orka med allt de där andra, annars går man in i väggen!



Det är mycket i nian nu, men förhoppningsvis blir det snart bättre. och snart är det jullov! :)

Finns det något som jag kan göra för dig så kom och prata med mig. Jag vet att du kan fixa allt detta, för du är stark!

2011-12-07 @ 08:01:58
Postat av: Amanda

Känner verkligen desamma!!!

2011-12-07 @ 18:25:45
URL: http://thesoulweeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0