De var det

Nu ska jag egentligen plugga sönder mig härna tills den sjunker ihop för att den inte har något syre kvar för att den pluggat aaalldeles för mycket! Ska ge mig in i de strax. 
Farfar och Anita var precis här och åt tårta, jag har inte hunnit nånting mer än de typ. Hann duscha och göra mig iordning! 
Och ja nu vet ni ju vad som väntar för mig.. Plugga. Jag vill ta mitt liv just nu, detta känns inte bra!! Sjukt jävla nervös och jag kan ingenting!! Jag orkar inte.. Sen om jag hinner och känner att jag är värld de så ska jag kolla på Karia Berg klockan nio, kommer ändå inte kunne slappna av men! 

Puss på er! 

Kvällens: Linne // Bik Bok. Kjol // Hemköp, Munkedal. Halsband // Accissorize. Örhängen // H&M. Klocka // Ur & Penn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0