de låter





Okej att jag helt plötsligt skulle bli en skrillex tjej skulle väll ingen anat.. Förutom jag själv? Börjat lyssna på de nu, efter tycker killarna, myskt och inte bra mysik tycker tjejeran! 
Men den är bra! Jag diggar dunket, skriket, och de mekanska mystiskt musikaliska. Där fick jag till de! Haha nej men jag diggar de faktiskt! Ni kan ju själval lyssna på denna eller denna. Tycker ni att jag är helt tokig och ja.. Ni behöver inte förstå mig! Min musiksmak och den är ALLT! Detta är de nya, och de bra i mina öron!

Jag diggar dunket, och hans fresyr då också..
Fotton: Google

Kommentarer
Postat av: e

Jag älskar skrillex!

2011-12-21 @ 12:06:38
URL: http://emmahallbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0