de fixa du bra!


Kom hem för en och en halv timme sen typ :) Överrasknings-middagen blev i Uddevalla på ett sälle som heter Mortens som pappas kusin äger :) De var nog den mysigaste middagen i mitt liv! :) Och säkert den dyraste med.. ;) De blev en lyxig tre rätters, mamma såg då mycket nöjd ut så pappa fixade de bra! :) Och efter vi ätit upp så kom pappas andra kusin, som är bror till han som äger stället och satte sig i baren, så vi gick fram till han och sa hej och han blev helt paff typ ;D så glald och förvånad blev han över att se oss där :) Så vi prata lite med honom och de sluta med att vi skulle gå upp och kolla på hans lägenhet för han bor i samma hur i vinds-väningen :) Och shit vilken lägenhet!! De var jätte många rum och mer än tre meter till tak! Lägenheten och huset är nästan 150 år gammalt och lägenheten har varit till för en lite finare familj. Riktigt fint!! Och där bodde han själv.. Han bor inte längre med sin fru och hans två döttrar bor inte hemma längre. Shit vilken lägenhet!! Mitt på kungsgatan dess utom! Kan ju inte bli bättre än så? 
Ja sen tog vi oss iallafall hem:) 

Imorgn har jag ställt klockan på 05.30.. Bussen går från Backa skola 07.40. Ska ju då skugga på Sinclair i Uddevalla på linjen teater med en tjej härifrån :) Eller a Tanum eller Grebbestad :p Kommer nog bli hur kul som helst! :D Bara de att jag är smått nervös.. Men de släpper nog till slut! :)  
Nu ska jag gör mig iordning och sen sova :) En lång dag väntar ju. 
Puss och godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0