De är så man lever

Hej på er, nu var de måndag igen! Fast jag kan inte riktigt plasera vad de är för veckodag.. Känns som vilken som helst typ, haha snacka om rutiner och bara leva utan att veta alls!! Men de är skönt att de snart är ledigt.. Nu väntar tre dagar på scen bara! Imorgon licia, showbiz och onsdag, torsdag showbiz ;) Försöker tagga men de funkar dåligt just nu! Bra trött.. 
Dagen har varit bra! Vart på mina lektioner plus ett extra rep med lucia och kören tills imorgon. Sen har allt vart som vanligt idag!:) Efter skolan gick jag till B-hallen, hände inte så värst mycket pratade med folk och bara va där, inget speciellt. Blev lite konsig och obekväm situation när en person som jag inte alls ville komma trädde in och STANNADE kvar! Otroligt när man pratar om den personen och, jag, just nu. Jag orkar inte.. Förvirrande.. De har varit förvirrande och blev nu ännu mer förvirrande. Ska jag skratta eller gråta!? du var nånting extra, sen dess vet jag inte vem du är.

Nu ska jag fortsätta med att packa mig väska med alla saker till showen :) Lyssna på musik och sen kolla på dagens avsnitt av jul-kalendern som jag missat idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0