dan före doppar dan

Haha ja jag har en tråkig dag.. Sitter och redigerar en massa bilder och gjorde denna särskillt för julen då som ni ser :) Så en riktigt god jul på er! För ni är världa de! ♥
Vaknade faktiskt ett idag och guud va skönt de var att sova!! :) Men jag har faktiskt städat på mitt rum nu, duktig jag är :) 
Så nu ska jag in och kolla vad som finns på teven vaaa, hade ju tänkt ta en preomenad idag, men vädret tillåter inte om man säger så.. :( Tur att de är juligt och mysigt inne iallafall :) 


Ps: Ber så heeeeeeeeeeeeemskt mycket om ursäkt för att jag inte "drog upp linnet" rätt självklart att de åker ner när man böjer sig ner men men alla förstår väll inte de nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0