barn glädje


Nu åkte precis mina fina kusiner hem :) Eller a till farfar där dom bor när som är här i Bullaren den här gången, på onsdag åker dom hem till Sundsvall och detta var nog sista gången vi fick träffa dom innan dom åker hem :'( 
Men vi har haft de mysigt iallafall! :) Jag har vart mest med Linnéa, åh vad jag älskar henne! Hon är fyra år och helt underbar! ♥ Hon sjunger och charmar som ingen annan :) Finns inngen som hon :) Och vi två är ju dom ända tjejerna på pappas sida av kusinerna. Jag har alltid vart den ända tjejen bland alla killa men sen föddes Linnéa och nu delar vi att vara dom ända tjejerna :)
Ja jag älskar hela mig släkt, som ni säkert förstått efter dom här juldagana då jag faktiskt bara träffat släkt hela tiden. Men jag älskar verkligen min släkt obeskrivligt mycket!! ♥
Och ja släkten ska jag ju inte sluta träffa idag, nu ska vi bort till farmor på middag om en timma :) Så jag ska snart ta på mig andra kläder :) 
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har! :)

Jättefin design för övrigt!



Ta hand om dig, kram!

2011-12-26 @ 22:14:31
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0