värme återkommen

Åh va skönt de var med ett bubbelbad! Eller a jag använde ju inte dom "mekaniska" haha kom inte på nåt annat ord! Iallafall dom bubblorna som körs av en motor så de kommer ut bubblor genom hål, ja som ett vanligt bubbelbad på badhuset! Dom väsnas så mycket och så luktar man mycket godare om man använder oljor och sånt i vattnt, vilket man inte kan om man använder dom "mekaniska" för då går allt typ sönder, säger mamma.. 
Men de var skönt! Jag somnade nog lite :$ brukar bli så.. Men varmt, ja de var de! Ett rykande bad när man fryser är aaaldrig fel! 
Nu ska jag luta mig tillbaka (som om jag inte redan gjort de?) och kolla på svaleskär som jag missade medan jag tog mig mitt bad, puss och kram så länge





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0