jenny jag härmar dig lite för jag har tråkigt just nu...

FÖR ETT ÅR SEDAN:

Hur gammal var du? - 13
Vilken klass gick du i? - skulle börja 8:an
Vad hade du för hårfärg? - brunt
Hur lång var du? - 161 cm
Vem var du kär i?- inegn
Hade du någon pojk/flickvän? nej
Vad brukade du göra på fritiden? - sitta vid datan vara med vännerm a typ de.. ;D
Vilka umgicks du med? - Jenny främst!
Hur såg du ut? - rätt lik mig nu tror jag! lite kortare hår och så men
Var allt bättre då? - de beror vad för något, jag hade de tufft JA! Men de har jag nu också.
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - nja, inte bara ett år isåfall
Har du förändrats? - ja de har jag, de gör man hela tiden

NU:

Hur gammal är du? - 14 snart 15! snart...
Vilken klass går du i? - börjar 9:an
Vad har du för hårfärg? - mörkbrunt
Hur lång är du? - 161 cm
Har du någon pojk/flickvän? - Nej
Vad brukar du göra på fritiden? - vara med kompisar så mycket jag kan! vara ute och springa, och njuta.
Vilka umgås du med? - mest Jenny! sen är de så himla många mer! :)
Hur ser du ut? - som förra året typ..

HAR DU..

Slagit ner någon? - Nej och de skulle jag inte kunna heller!
Ljugit för en bra vän? - ja de har jag nog.. men inget jag mins
Svikit någon? - ja de har jag också
Fuskat på prov/läxförhör? - säger som jenny, vem har inte?
Blivit kallad Bögjävel? - haha säkert! ;D
Kallat någon Bögjävel? - oja! låter som något jag kan kasta ur mig
Druckit alkohol? - ajjamen!

VEM:

Skrev du senast till på msn? TxT!
Kramade du senast? - en kille vi träffa i fjällbacka, jag kramade alla hejdå! Som jag alltid gör?
Är den finaste personen som finns? - måste svara jenny på den!
Vill du vara med just nu? höhö!
Ringde dig senast? - danne T, tror jag? haha ringt så många ikväll ;P
Skickade ett sms till dig senast? - anna :)
Skickade du ett sms till senast? - danne T, men de cpa så de skickades inte, därför jag ringde!

VAD:

Drack du senast? - red-bull får jag säga :)
Köpte du senast? - mjukglass :D
Gjorde du igår? - ja igår var jag ju i fjällbaka, klockan är fan halv fem på morhonen nu!?
Ska du göra imorgon? - ingen aning faktiskt ;)
Vill du göra just nu? - sova! men jag är inte så trött.. 
Åt du senast? - nektarin :D
Är närmast dig som är rosa? - mitt glasögon-fodral ;) 

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu - nej de kan jag inte påstå
Du har sårat nån så den börjat gråta - nej de har jag inte, vad jag vet?
Nån har sårat dig så du börjat gråta - ohja.
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - haha njaaa
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - öm..
Du har haft ett förhållande som varade över två år - -.-

ÄRLIGHET

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - ja..
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - aa..
Jag har smygit ut utan lov - ne
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - kanske, de har jag säker nångon gång, men inget stort så
Jag har en hemlighet som ingen vet - ja
Jag har fuskat i ett spel - hehe ja ;)
Jag har struntat i ett prov - nja tror jag inte

DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol - har jag ju reden svarat på och ja!
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - haha nej xD
Jag kan inte svälja piller - jo
Jag har tagit mediciner mot depression - nej! de har jag inte
Jag har anorexi och/eller bulimi - haha njaaaa
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - jadå ;D
Jag har vaknat gråtande - jo
jag har somnat gråtande - för många gånger..

Kommentarer
Postat av: anna

Sv: tack älskling :D <3

2011-08-07 @ 20:16:54
URL: http://schewenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0