Torsdag

Hej på er!
Idag vakna jag halv ett... Jag ställde klockan på halv tolv igår för jag jobbade idag och Anita skulle hämta mig klockan ett, så jag tänkte att jag kunde vakna halv tolv och sega lite, MEN jag glömde ställa klockan så den skulle ringa!? Hur dum är man inte då!? Så ja.. Jag vakna halv ett och flög upp ur sängen! Åt frukost as snabbt och klädde på mig, de var egentligen inte mer än så så de var ju inte så farligt men ;) 
Sen så åkte jag då som sagt till jobbet för att städa som jag inte gjort nu på någre veckor (för er som inte vet så jobbar jag med att städa inne på två kontor, ett kök och omklädningsrum på ett stenhuggeri i Rabaldshede). Segade as mycket! Men klar blev jag tillslut. Sen hem och äta sen åkte jag med Martin och badade på Sundshult, var jätte skönt i vattnet! :) Bada inte så länge för han skulle på ett möte ;) 
Och ja.. Nu sitter jag här och kollar igenom papper för syntest för att få övningsköra moped! :D ska gå kurs runt skolstarten, fyller ju inte fören i december så de är ju surt! Men, men! 

Nu ska jag fortsätta med att inte göra nånting ;) Kanske blir tv snart :) Vem vet? 
Puss och kram!

Bilden är från iförrgår hos Anna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0