Torsdag

Tjena! Idag väckte mamma mig vid nio, gick bättre att komma upp äv va jag trodde.. ;) Jag åt lite sen åkte vi till Tanum för att först handla mat och sen äta pizza med pappa, ååh va gott de var! Var längesen jag åt pizza! De blev en bullare sp. muums :) 
Sen åkte jag, mamma och pojkarna till  Hestands intigör, köpte lite små fina saker sen åkte vi till mormor och morfar och sa hej! Blev också besämt att jag ska sova hos dom nästa fredag! :) Är marknad på lördag som jag ska gå på ;P 
Ja sen åte vi hem och här är jag nu! Solen sken men gick just nu i moln, inte så sugen på att gå ut och sola nu.. ;) 
PÖSS


skinnjacka- London, bjus- New Yorker, jeanskiol- Kappahl?, converse- London, solglasögen- ?



Kommentarer
Postat av: Farmor

Du är jättefin!Som vanligt.

2011-08-19 @ 19:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0