Skön onsdag

Hej på er! Kom hem för inte såå längesen, var ju som sagt kvar i Tanum efter skolan och åt pizza med bästaste Maria! :) Satt på pizzerian i hela två timmar! Haha tiden går så fort när man har mycket att prata om! :) Efter vi gått ifrån pizzerian så satt vi ute på en bänk och prata ännu lite till och sen begav vi oss till körsklan! Var fler än jag trodde som skulle gå denna kursen! Dom som liksom jag känner bäst som var där var väl Viktor, Jonathan, Rikard, Oskar, Henrik, Linnea och Erika :) De var typ dom jag prata med iallafall! ;D och Maria då!
Ja där fick vi iallafll information om massa saker, vi fick böker och såg lite hur dom såg ut och så :) Ska gå dit till Nu ska jag till tarfikskolan och plugga minst 12 gånger och övningsköra minst 5 gånger! Taggad som fan är jag! Jag SKA klara detta utan problem! 
Nu sitter jag här med några godisar och göttar mig lite för mycket.. Ska nog tvinga ut mig på en joggingtur starx! 
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0