Sista sovmorgonen!? eller kanske

Fick upp en tanka om att min sista sovmorgon kommer vara imorgon! Men sen kom jag på att jag faktiskt inte börjar jobba fören ett på fredag.. Men ändå! Jag har ingen tid att passa imorgon alls! Sista gången denna sommaren juuu! 

Borde vara uppe längre och hedra detta.. Men jag har så otroligt ont i huvudet :( Så jag måste nog gå och lägga mig nu! Desto mer sömn.. Mamma väcker mig antagligen vid tolv då de är fika imorgon.
Kanske ska göra en sammanfattning om vad som komma skall dessa dagar innan måndag!

•imorgon- Måste försöka att måla på Älgemon! Annars inget! Jo kanske bada! Typ sista gången..
•fredag- Jobba klockan ett och efter de åka hem till mormor & morfar :) Äta och sen gå ut med kompisar! Sen sova där också!
•lördag- vakna hos mormor & morfar och göra mig klar till marknad i Rabaldshede. Kanske går till Evelina före och åker dit med henne, eller mötar henne och Amanda på marknaden :) Får se! Sen ska morfar köra hem mig till Bullaren. 
•söndag- ska jag klockan 11 till Strömstad på kusin/tremänings-träff :) Ska vara hemma hos Emma och Anneli tror jag de var! Har sån dålig koll på namnen.. ;) Sen på kvällen ska jag hem till Jenny och sova där! Mysigt :) 

Puss och kram och godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: jenny

Hihi vi kommer va snygga på måndag!! love you <3 <3 <3

2011-08-18 @ 14:03:32
URL: http://jennyjohansson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0