säger fel, skriver fel, gör fel, är fel!

De känns som om jag kan säga förlåt till alla! Men med ett nytt ord så de liksom betyder mer.. Jag gör ju bara fel hela tiden! Finns de nånting jag gör rätt? FINNS DE DE!? 
Jag gör bort mig. Tar kontakt och vill inte mista den. De är precis de jag gör. Hela tiden. De är ingen som VILL ha kontakt med mig så varför ens försöka? De blir bara ännu värre om jag försöker igen?! 
Vad har jag att reskera och vad har jag att förlora? 
Jag masar väl bara? Försöker lyckas men lyckas, INTE ALLS!   Jag är så förvirrad så jag vet inte vad jag gör eller ska göra.....!?
'*Ska jag skriva ett hej? Kommer du ens svara? Om du inte gör de, vågar jag då skriva igen?.. 
*ska jag säga nej? ska jag skriva jag vet inte? då kommer du fråga varför, och de kommer antagligen bara sluta med att jag berättat allt, för dig också..och sen tro att du ska bry dig? jag kommer bara känna mig som en dålig människa som kasta de över dig, att jag mår dåligt.. 
*ska jag ringa? de är väl bara kul? men tänk om han är osocial? då får jag väl bara skicka luren till någon annan? men de var ändå jag som ringde.. 
*ska jag säga ja? nu igen? jag vill inte men.. har jag något val? Jag kommer framstå som snäll, någon som inte är fag! Någon man knappt behöver fråga..


Jag får panik och river sönder mina armar. jag hatar panik! Den där klumpen i magen som gör ont, händerna kan inte vara stillaa och man vet inte vad man tänker eller gör. Gråta? Nej de går inte.. Och de gör ont de också.

Förlåt? Förlåt igen. 

Gå och lägga sig i år och dar. Skulle vara en dröm, att drömma om att vara någon annan, någon annanstans.




Kommentarer
Postat av: anna

älskling, du gör inte fel, du är perfekt precis som du är och dom som inte förstår det ar inte hittat sig själva. men det har du! stå för att du är du, du är helt underbar, gud gjorde inga misstag!

<3 loveyou!

2011-08-08 @ 12:03:04
URL: http://schewenius.blogg.se/
Postat av: jenny

fanny hjärtat, du är så jävla perfekt!!

jag älskar dig så sjukt jävla mycket syster, du är bäst! du kan prata med mig, om allt. det vet du!

du gör inget fel alls! du gör allt så jävla bra.



ring mig ikväll, eller smsa mig. jag hjälper dig, vi hjälper varandra!

puss och kram, tack för att du FINNS!!!! <3<3<3

2011-08-08 @ 13:54:42
URL: http://jennyfotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0