Puss och kram och godnatt

Nu är naglarna nymålade svarta med gått smvete, väskan är upp-packad och jag är nydushad! Redo för en god natts sömn nu faktiskt! 
Får väl slänga ett öga på engelska läxan med starka verb också innan jag slocknar helt! ;) 
Jag och mamma gjorde klart papprena förut som jag ska ge till han på skolan som hjälper till med vad man ska välja för gymnasium. Mamma tycker också de var svåra frågor! Men vi kom fram till att jag inte är blyg för nya idéer, att jag är snäll och bryr mig om andra och att jag kanske skulle gå någon form av media linje. KORTFATTAT! De var även tusen andra saker.. 
Nu ska jag välja kläder för imorgon, de visas sol och 12 grader imorgon, är de byxor, tights eller shorts till de? Knepig årstif vi hamnat i.. 

Godnatt pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0