Onsdag

Hej på er. Nu sitter jag här på mitt rum och fyller i saker om mig själv som jag ska ge till en på skolan som heter Åke som sedan ska hjälpa mig att välja gymnasium lättare, shit va svåra frågor.. Som, jag är bra på: och, mina fem bästa egensaker: Haha var svårare än jag trodde att svara på! 
Kom hem med sena bussen idag, slutar ju som sagt tjugo över ett på onsdagar ;) Men idag så stanna jag kvar! Trodde B-hallen öppna innan skolan sluta men NEJNEJ! Den öppna tre -.- Så ja vi fick gå runt där tills dess jag och Linnéa! Kuligt! ;) Hade även ett möta (säger inte var eller om vad) Sen var jag och kolla lite i B-hallen när den öppnat :) Var inga folk där alls.. Så jag åkte hem med bussen ;) 
Ska väl äta om en stund, sen tror jag att jag går ut och springer faktiskt! :) Puss och kram

dagens kommer i nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0