ni vet hur de är, kommer bli och kommer vara

Ja.. De är ju skola nu, vilket innebär: Inte lika mycket uppdatering som vanligt.. Räknar med ett-två inlägg per dag ungifär! Där de mest kommer handla om vad jag haft på mig, vad jag gjort, om hur jag känner mig osv. Men jag ska föröka så mycket jag kan! På att lägga in andra intresanta saker, som mode och kläder och sånt? Låtar och musik kanske? Mera texter? Bilder, från naturen kanske? Vad skulle ni vilja se? Släng in en kommentar vettja! För jag älskar att blogga, jag älskar att skriva och jag älskar att dela med mig och ha någonting att göra. Jag gillar att blogga helt änkelt! Men för att göra min blogg liter mer intresant, lite mer matrial att jobba med, skulle lite råd och funderingar vara jätta bra! :) 


Nu sitter jag här och kollar på sol-ned-gången och funderar på en dusch nu! Så kanske håret hinner torka också kanska jag hinner plata de innan jag går och lägger mig? :) Blir nog ingen joggning ikväll iallafall! Får bli imorgon när jag kommer hem trån Tanum :) Och om ni inte hör av mig mer ikväll så säger jag puss och kram och godnatt! :)


bild: http://rodeo.net/tattoologist/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0